не могу молчать ч. 7.133. Украина + ЕС!

Корр. Вы вчера познакомили нас с одной из публикаций в Gazeta.ua. Но, я так понимаю, Вы уже больше не сотрудничаете с этой газетой? Почему?

Art. Там всё просто — меня «задвинули».

Корр. Как «задвинули»? Поясните?

Art. В Gazeta.ua блогеры разделяются на два блока — читательский, который по словам одного журналиста, вряд ли кто то и читает. И авторский, который размещается на ГЛАВНОЙ СТРАНИЦЕ. То есть, автор всё время на виду, и легко доступен. А публикации из читательского блока «живут» на главной странице максимум 2 дня. Потом они исчезают с главной страницы, а на их место приходят новые. И если, у кого то появилось, каким то чудом, желание посмотреть, например, предыдущие публикации автора из читательского блока, то ему придётся поработать — осуществить поиск.

Корр. Понятно, Вас вдруг перевели из авторского в читательские — правильно?

Art. Так оно и было.

Корр. А причины, механизм этого «перемещения», Вас кто то предупредил, в конце концов, как то пояснили своё решение?

Art. Никто не предупреждал, пояснений никаких я не просил. Я понял таким образом — в этой газете, как наверное и во многих других — организовался эдакий «междусобойчик». И я, не профессиональный журналист, в него не вписывался. Я, не поленился, и подверг некоторому анализу движение, например, публикации к лучшим по месяцу. И понял. Мне там делать нечего. Хотя у меня никаких финансово-выгодных интересов в этом моём сотрудничестве с газетой не имелось. А принимать участие в каких то «чварах» я не собирался.

Корр. Потому то и появился «Дневник»?

Art. И поэтому тоже.

Корр. Но, судя даже по представленной вчера статье — Вы можете писать остро, злободневно.

Art. Это не самая острая из всех моих публикаций в Gazeta.ua. Есть гораздо острее. И содержание этих острых статей далеко не всегда вписывались в общепринятые представления, например, о природе массовых протестов, возникших в Украине.

Корр. Что Вы имеете ввиду?

Art. Во первых, я абсолютно не согласен с концепцией «стихийно» возникших протестов в Украине. И полагал, и твёрдо придерживаюсь своей точки зрения, что для «неожиданно» возникшего массового протестного движения, стремительно переросшего в настоящую революцию, основным толчком стало именно появление двух молодых, свежих политических сил — ВО «Свобода» и «УДАР». И, что особенно не понравилось многочисленной армии «троллей», накинувшихся на мою, особенно видимо затронувшую эту неуравновешенную читательскую аудиторию, мой акцент на том, что такие, с точки зрения многих читателей одиозные фигуры, как Ирина Фарион и Олег Тягнибок — являются ключевыми стимулами к появлению мощного противостояния народных масс к существующему, кстати, и до сих пор олигархически-бандитскому режиму. Кстати, не хотите глянуть на Ирину Фарион, в её истинном, а не политическом обличье? Не возражаете? Тогда смотрите. ФАРИОН ФОТОС. 1

Корр. А ещё есть, аналогичное?

Art. Есть, пожалуйста.

фарион фотос. 2

Art. И ещё.

фарион фотос. 3

Корр. В общем, Вы не побоялись показать роль членов партии ВО «Свобода» И особенно — Ирины Фарион, в становлении общеукраинского протестного движения, рискуя при этом попасть под «удары» противников этой партии?

Art. Ну, Вы знаете, есть такие политические фигуры, которые чисто ситуационно могут выйти на политарену, сыграть «свою роль» и затем уйти в тень. Но, дело своё — ВО «Свобода» и, в частности та же И. Фарион, сделали. А теперь, обратите внимание — эта политическая сила НЕ МЕШАЕТ становлению новой власти. Хотя — и не сомневаюсь, ей многое не нравится из того, что происходит сейчас в Украине после завершения наиболее острой фазы революционных событий.

Корр. Я так понимаю, у Вас в этой газете была какая то особо острая публикация на эту тему?

Art. Да, была. И вокруг неё разгорелась такая же острая полемика. Разумеется, на меня накинулись и просто «тролли» и, возможно те, кто искренне не был согласен с моей точкой зрения.

Корр. Но ведь Вы, насколько мне известно, никогда не опускались в болото грязной перепалки?

Art. Вот именно это, и выводит из себя любителей «потроллить».

Корр. А может есть смысл Вам опять «тряхнуть стариной» и разместить на сайте эту публикацию? Целиком, со всем блоком дискуссии?

Art. Это не проблема. Только приготовьтесь к тому, что Вы увидите настоящую словесную баталию, с применением всего арсенала приёмов, которые обычно в ходу у «троллей». Публикую всё полностью, без купюр.

портрет для сайтаВІКТОР ГАРБАРЬ

Художник, педагог, криміналіст-художник. У 1988 році, вперше у світовій практиці, започаткував навчання криміналістів-художників із числа штатних працівників МВС України. Був автором ідеї, головним редактором та основним дописувачем газети від Партії ПОРА під назвою ПОРАда. Вірю в Україну.

Схід і ВО «Свобода»

Переглядів: 1467

Стою в черзі до каси банку. Хочу сплатити всі борги — комунальні і таке інше. Черга більше 10 громадян, нічого не поробиш — треба чекати.

Попереду мене жіночка — років під 60. Сива, худорлява, на вигляд активна, рухлива. І якось зав’язалася розмова.

Ну, звісно які теми українського пенсіонера — пенсії, зарплати маленькі, усе дорожчає.

А жінка раптом почала розповідати про свою минулу роботу, до свого виходу на пенсію.

«Я працювала в одному лікарняному закладі — відповідала за усю «комуналку». Усе, що пов’язано із забезпеченням життєдіяльності усіх приміщень, служб — все на мені. І от якось з’явилася проблема із трубою, яка підводила нам газ. Приїжджає бригада робочих, риють, добираються до труби, і починають із нею «колядувати».

А я дивлюсь на цю нашу трубу, саме вона і подає нам газ, і не розумію — що за дива! Від нашої газової труби в різні боки йдуть якісь відведення. Ну, я зрозуміла, що хтось за наш рахунок «харчується» газом. А ми, державна лікарня, за них сплачуємо».

«Я до того дядечка, який, судячи із усього, і керує всією командою робітників із питанням: «Що це, — кажу, — за відведення у різні боки від нашої газової труби?»

«І ви знаєте що він мені відповів? Подивився на мене і каже коротко і жорстко: «Стули пельку»!» А потім знову повторює: «Стули пельку!»

«Мені вже ясно, що наш лікарняний заклад когось годує. І навіть виходить не одного, а декілька «товарищей». А скільки саме? Хто мені на це відповість? І цей дядечко, який керував цією бригадою, «у курсі дєла». І мабуть сам, особисто зацікавлений у цих крадіжках газу за рахунок бюджету. І виходить, що ми маємо справу із добре налагодженою системою розкрадання бюджетних коштів».

«Але на мій розсуд, що це тільки мізерна частина того процесу, який можна назвати «тотальне розкрадання бюджету держави».

Жіночка помовчала, а потім каже: «А ви знаєте, я проголосувала за ВО «Свободу». Я вважаю, що тільки такими, рішучими діями, на які, я так розумію, здатна саме ВО «Свобода», і можна щось змінити у нашій державі на краще. Бо ті гроші, які я, зрозуміло, не доодержую до своєї мізерної пенсії, розтікаються, мабуть якимось хитрими, або такими примітивними способами, у кишені тих самих вищих посадових осіб, або до кишень «олігархів». «Правда, — веде далі жіночка, — є в ряду ВО «Свобода» Ірина Фаріон. Дуже емоційна жінка».

«Ось тобі і маєш», — подумав я. «Сивоволоса жіночка, жителька східного регіону — «вотчини» ПР и раптом повністю за ВО «Свобода» — як за єдину альтернативу існуючому режиму крадіїв. І які у неї уявлення про ВО «Свободу — як екстремістську організацію».

«Я, — звертаюся до жіночки, — неодноразово був на зустрічах із Олегом Тягнибоком. Практично побував на усіх його відвідинах міста Харкова. І особисто не знайшов нічого екстремістського у його промовах та гаслах. І тим більше у його діях. Я добре пам’ятаю як сам Олег Тягнибок описував свій політичний вибір. «Я, — заявив Олег, — зайняв вільну політичну «нішу» — націоналістичну. Але такого роду партійні утворення — абсолютно нормальне явище в любому політичному розкладі, будь якої нормальної держави».

Art. Теперь я, с Вашего позволения, прерву публикацию и представлю видео сюжет, содержащий выступление свободовца Юрия Михальчишина в ВР. Слова — пророческие.

https://www.youtube.com/watch?v=g_lOUMePe6Q

Юрій Михальчишин у Верховій Раді (23.05.2013р.)

Поняття «націоналізм» і «екстремізм» — дуже різні за своіми цілями та діями. І не треба їх плутати.

«Так що, — кажу я жінці, — ні про який екстремізм ані у промовах, ані у програмі дій ВО «Свобода» не йдеться. Інша справа, що їх поява у лавах Верховної Ради — свого роду «холодний душ» для того «беспредельного шабаша», який відбувається практично по всій території держави, і який починається саме із Верховної Ради».

«Я пригадую, яке справжнє «побоїще» влаштували регіонали із членами опозиції у самому приміщенні Ради. Пам’ятаю і відео: один із регіоналів тримає депутата-опозиціонера за волосся, а другий, користуючись повною безпорадністю опонента, гамселить його щосили в обличчя, в черево. Отаким чином і «подавила» меньшість-опозицію більшість-региональна. Це специфічна метода «роботи» ПР у такому представницькому органі, як Верховна Рада».

«Але із появою молодих, міцних хлопців із ВО «Свобода», члени ПР, зрозумівши, що можна отримати «у диню», трішечки підпримовкли. Якось незвично, коли б’ють саме тебе, а не ти когось безпорадного».

«Ну а відносно емоційної Ірини Фаріон. Так давайте спокійно розберемося із тим нечисленним жіночим представництвом в українському політикумі, який ми маємо на сьогоднішній день. Беремо найбільш помітні особи, становимо їх поряд. Але враховуйте на те, — кажу жіночці, — я висловлюю лише тільки свою особисту точку зору».

«Перша — Ганна Герман. Солодко-мерзотна, продажна особа, яка уся створена виключно із брехні. І, до речі, не дуже й розумна. Вона, опанувала мистецтво, так би мовити, викручуватися у процесі розмови, ніколи не висловлюючи свого особистого, щирого відношення до того предмету, який їй доручено подавати у тій формі, яку і побажав бачити замовник. Та й немає в неї, власно кажучи, свого особистого відношення. Вона його вже давно поміняла на «зелень».

«Друга — Інна Богословська. Базарно-нахабна, цинічна і не меньш мерзотна баба. Я дуже часто буваю на ринку, або скажемо так — на базарі. Але таких «відморожених», галасливих, що готові на будь-які, найбрудніші образливі вирази, я навіть на базарі зустрічаю дуже рідко. Так що І. Богословська і на «базарну» не тягне. Це якась особлива, рідкісна мерзотна істота».

«Ну й тепер візьмемось за Ірину Фаріон. По-перше — вона педагог, людина від науки, має свої серйозні наукові праці. По-друге, і я це вважаю найважливішим, вона повністю, самовіддано вірна своїй ідеї — Україна, це єдине державне ціле, яка має, свою українську культуру, мову, і повинна захищатися саме такими відданими громадянами, якою вона себе і уявляє».

«Ірина Фаріон зараз їздить абсолютно по всіх регіонах України, у тому числі їде і у Донецьк. І скрізь збирає аудиторію. От і виникає питання — а чому? Не думаю, що люди збираються аби тільки подивитися на емоційну жіночку. Її слухають. І у мене не виникає сумнівів щодо того, що її прихильників стає все більше і більше».

«А хіба, її ідея єдиної, нероздільної України, яку вона так активно пропагує погана? Ну а емоції… Так емоційність, це вже моя, знову ж таки, особиста думка — одна із привілей жінки. Так, Ірина Фаріон готова активно, до кінця відстоювати свої погляди, свої переконання. Нерідко просто категорична. Але ж не на базарному «богословському» рівні. А на рівні дискусії. Спробуйте із нею подискутувати!»

І раптом мені подумалося. А от візьме, сама Ірина Фаріон, та й полишить наш політичний простір. Впевнений — він, наш політикум, зразу ж потьмяніє, втратить свої, найяскравіші фарби. Ірина Фаріон — особистість яскрава, яка не може не запам’ятовуватися. Вона нам, громадянам України, необхідна.

23+0

Коментарі

19.07.2013 23:05:47Alex46.185.8.—

  • 0+0

Депутат от ПР Ю. Звягильский (представитель одного из тех самых трех «олигархических кланов», против которых якобы выступает ВО «Свобода», организовал массовку в местном ДК., выгнав из забоя всю смену — 600 человек.
«Нас пригласили на встречу с народным депутатом от Партии регионов Ефимом Звягильским, — позже рассказал один из рабочих шахты, – но потом нам объявили, что перед нами выступит учитель украинского языка из Львовского университета. Сначала все было пристойно, но потом она стала говорить о Шухевиче и Бандере. Зал возмутился, свистели и топали. Тогда пришел Звягильский (по совместительству хозяин шахты) и всех успокоил».

20.07.2013 00:36:11Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 21+0

Звягільський — це справжній злочинець.

 

14.07.2013 22:33:48Богдан50.116.27.—

  • 23+0

Під кожним словом підписуюсь.

15.07.2013 13:39:50Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 1+0

Дякую )))

06.07.2013 07:56:02Автору86.62.105.—

  • 34+0

Чиста правда, шановний пане Вікторе! Але ж там де правда там пасуться тролі по команді «Шикуйсь!». Пасуться аж пихтять! Не звертайте уваги. Коли треба вони бувають і улесливо лагідні і під ніками не тварин, а людей.

06.07.2013 16:02:12Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 11+0

Дякую ))

02.07.2013 15:05:01кот91.124.54.—

  • 0+0

я думаю верблюд Виталий Рябчук привез с грузии травы легионеров и угостил гарбара,а старпер не расчитал дозу и хапнул лишака,только этим можно объяснить сумбурный бред изложенный в статье

02.07.2013 15:25:23коттыправ194.28.38.—

  • 0+0

Да,пыхнул автор знатно.Переплюнул и Рябчуков и Палия,и многих местных авторов,коими богат данный ресурс.

02.07.2013 13:48:57Олександр93.72.142.—

  • 21+0

І. Фаріон лише говорить, що ми українці маємо вчитися у росіян, поляків, євреїв та інших націй, так як вони, шанувати і відстоювати свою мову, традиції, культуру, історію і героїв, у тому числі євреїв, які служили Україні та її народу, наприклад художника Ніла Хасевича, який будучи без ноги воював в УПА проти совєтської окупації і загинув від рук нквд в 1952. Шануймося!

02.07.2013 14:17:38Дед46.200.240.—

  • 0+0

«Совэтськими окупантами» для нього були наші українські хлопці.
Тому не загинув, а був знищений.Зося правильно пише.

03.07.2013 09:47:27Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 22+0

Оцi подiї були черговим етапом Громадянської вiйни.
Росiяни, здається, нарештi навчилися повазi до пам’ятi всiх загиблих -i «червоних», i «бiлих». Коли ми навчимося? Коли второпаємо, що пам’ять солдата РСЧА й пам’ять вояка УПА вартi однакової пошани?

03.07.2013 10:04:37Zosia91.233.116.—

  • 0+0

Помнить о вояках дУПА, будут только как о фашистских подонках, никто не смеет сравнивать НАШИХ ВЕТЕРАНОВ, с продажным скотом, стрелявшим им в спину.

03.07.2013 11:33:39Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 14+0

А по яких частинах тiл нiмецьких солдатiв стрiляли жолнєжi польської Армiї Крайової? (Та й в радянських вони стрiляли.) Але сучасна Польща ставиться до них з пошаною.

05.07.2013 12:17:21мыку194.28.38.—

  • 0+0

Мык,смотри хвост отдавят,ВАФЛИСТ ВОНЮЧИЙ.Про жопу ты со знанием дела рассказываешь,можешь даже опытом делиться как ты испытал анальный оргазм.Шалунишка-педераст.

04.07.2013 08:34:11мыку194.28.38.—

  • 0+0

Твои деды,Мыку,могли только нагадить в углу.Ты,кстати,тоже.Давай,до свидания!С галицайскими козлами говорить не о чем.

05.07.2013 11:37:12Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 25+0

Тоб, як пасивному 3,14****су, нагадити у кутi (як i в будь якому iншому мiсцi) важко. Бо пiд час цього процесу твоя дупа зазнає неприємнi вiдчуття.
(Джерело — авторитетний медичний науковий твiр.)

03.07.2013 14:17:40мыку194.28.38.—

  • 0+0

Польша,галицайская мышь,страна мононациональная.А Украина это искусственное многонациональное государство.Галицаи сами не знают кто они.Сталин назначил вас,на нашу беду,украинцами.

04.07.2013 07:39:41Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 27+0

Не доведеться їй бiгти до мiському, бо вони вже нiколи не повернуться.
А саме галичани завжди було українцями. Ще австрiйцi визнавали, шо ми українцi, й мова в нас українська.
Щодо Польщi, вона стала моноетнiчною лише завдяки Гiтлеру та Сталiну. Що, нiколи не чув, що нашi дiди влаштовували оцим «моноетнiчним»? Лише одне нагадання про ОУН-УПА викликало в польських «гонорових панув» пронос з переляку…

03.07.2013 14:56:21мыку194.28.38.—

  • 0+0

Если завтра вернутся коммунисты,то ваша Хварионша первая побежит в горком сдавать сволотовцев с криком:»я СТАРАЯ КОММУНИСТКА»,тряся при этом партбилетом КПСС,который она хранит где-нибудь на всякий случай.И ты,Мык,прекрасно об этом знаешь…

02.07.2013 14:12:04Zosia37.130.227.—

  • 0+0

Ваш хасэвыч не загынув, он подох, как и положено всем фашистским прихвостням.

03.07.2013 09:41:29Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 28+0

он подох
……
Коли ти 
ТУДИ потрапиш, най саме таким чином висловляться про тебе.

03.07.2013 10:15:24Zosia31.172.30.—

  • 0+0

В честь чего??? Я сотрудничала с фашистами??? Конечно я не юная, но и не настолько стара.

03.07.2013 11:38:50Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 28+0

На честь того, що дозволяєш собi ставитися й висловлюватися неповажно до загиблих воякiв визвольної боротьби.
Ти така ж сама, як сумнозвiсний Олесь Вахнiй з Черкас. Тiльки вiн ставиться зi зневагою до пам’ятi радянських воякiв.

03.07.2013 15:14:18Zosia204.124.83.—

  • 0+0

Мыша, кого эта шваль вЫзволЫла, назови хоть одного человека, которому эти фашистские прихвостни действительно помогли.

03.07.2013 14:49:06КОТ95.135.51.—

  • 0+0

РАВССКАЖИ ЛУЧШЕ КТО ОЛЕНУ ТЕЛИГУУ ВЛОМИЛ

02.07.2013 12:46:05Алекс93.72.48.—

  • 0+0

Как криминалист вы должны знать, что людям неприятно, но интересно посмотреть на уродов. Лет сто назад целые цирки уродов колесили по миру. Теперь вот Фарион

02.07.2013 12:22:01Дед46.200.240.—

  • 0+0

Коли приїзжає цирк теж є аудиторія.
Фаріоншу подивитись цікаво.Особливо психіатрам і психологам.
Для решти людей просто безкоштовний цирк.
А «жіночка років під 60» вибачте,просто дурепа.Може єдина на тому Сході але таки просто дурепа.

02.07.2013 14:33:20Zosia194.132.32.—

  • 0+0

Скорее всего, эта жиночка, плод нездоровой фантазии автора.

02.07.2013 15:20:05Зосе194.28.38.—

  • 0+0

Да,автор находится под глубоким впечатлением от «яркой личности»,которая ему необходима.И заявляет это от имени народа,который его не просил об этом.Прямо,МЫ ВИКТОР 3ий…Скромнее надо быть товарищу-пану автору.Я лично считаю,что «яскравой особыстости » место в сумасшедшем доме.А фантазировать можно бесконечно.Только не надо за всех расписываться.

02.07.2013 19:13:53Zosia198.96.155.—

  • 0+0

Говорить от имени всего населения имея 10 сомнительных процентов поддержки, любимое занятие сволоты и ее поклонников.

02.07.2013 12:07:14Ник92.112.142.—

  • 0+0

То что животное фарион приезжало в Донецк , это его личные проблемы. Дончане люди культурные и толерантные и не будут поднимать бучу, в отличие от диких западенцев, устроивших бы бучу из-за приезда той-же Богословской куда-нибудь во Львов.
А насчёт умения животного фариона дискусировать , то вся её дискуссия как правило и сводится к оскорблениям русскоязычных и русского языка.

02.07.2013 11:29:15хехе194.28.38.—

  • 0+0

И везде собирает большую аудиторию…Конечно,многим хочется увидеть обезьяну говорящую,выведенную галицаями путём многолетних опытов в смэрэковом питомнике.

02.07.2013 11:28:33Ярослава Савош93.183.236.—

  • 0+0

Звісно, це блог, і Ви маєте право на висловлення своїх суб*єктивних поглядів. Але, як на мене, такий допис із маніпулятивним «ефектом присутності» є нічим іншим, як пропагандою ВО «Свобода». Не пропагандою ідеології націоналізму, а саме цієї політсили.

02.07.2013 12:17:10Дед46.200.240.—

  • 0+0

Не пропагандою ідеології націоналізму?
Саме пропагандою неонацизму в першу чергу!

02.07.2013 10:31:19Zosia96.44.189.—

  • 0+0

Ірина Фаріон зараз їздить абсолютно по всіх регіонах України, у тому числі їде і у Донецьк. І скрізь збирає аудиторію

 

Аудиторию, это фашистское быдло возит с собой, пусть попробует без помощи ментов где нибудь выступить.

02.07.2013 12:27:20Mik (галицька миша)188.168.171.—

  • 13+0

«фашистское быдло», «смэрэкова мавпа»…
………….
Zosia, невже вам сподобаються такi вислови, якщо їх адресуватимуть вам? Соромно жiнцi використовувати образливi мовнi звороти! Доречi: якщо I.Ф. — «смерекова мавпа», у такому разi якою мавпою вважати вас? Каштановою?

02.07.2013 14:06:34Zosia212.117.180.—

  • 0+0

Соромно хварион считать человеком, а тем более жинкою.

03.07.2013 09:36:29Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 22+0

Zosia, змiст i мовнi засоби твоїх постiв змушують мене сумнiватися не в тому, що I.Фарiон — жiнка, а в тому, що ти — жiнка.

03.07.2013 09:59:00Zosia109.239.58.—

  • 0+0

Мыша, ваши сомнения меня мало интересуют, следите за своим здоровьем, вам везде педерасты мерещатся.

03.07.2013 11:44:13Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 21+0

На жаль, вас важко наректи 3,14*****ом. Здогадайтеся самi, яке слiвце треба вжити натомiсть 3,14*****a.

03.07.2013 15:10:40Zosia96.44.189.—

  • 0+0

Вы же сомневаетесь в том, что я женщина, так дерзайте, называйте, только ответом не подавитесь.

02.07.2013 14:19:59????46.200.240.—

  • 0+0

Фаріон — жінка???

03.07.2013 09:32:16Mik (галицька миша)195.72.227.—

  • 22+0

А з твого погляду, вона — чоловiк?

02.07.2013 12:41:57gosha37.55.41.—

  • 15+0

,,березковою ,,чи бєроьозочной,,,якось так

02.07.2013 12:47:27гоша194.28.38.—

  • 0+0

Не,Гоша!Не берёзовый…Ты дуб дубом…Как-то так

02.07.2013 10:40:02Gilead Kroaton94.179.217.—

  • 22+0

Пусть Азаров или Янык попробует без охраны ментов где — нибудь выступить. Быстро почувствует, кто тут «фашистское быдло». Идиотка

02.07.2013 10:48:22Zosia81.2.197.—

  • 0+0

Ну и сравнение?!?!?! Президент, премьер и какая-то одуревшая от фашистских лозунгов, смэрэкова мавпа…… НОНСЕНС!!!

02.07.2013 11:53:53Сергій178.95.249.—

  • 15+0

Да дійсно невдале порівняння, президент дебіл, та кровосісь-маразматик, котрі запинаються читаючи з папірця проти Фаріон, жах та й годі.

02.07.2013 10:19:35марія178.137.161.—

  • 24+0

Дякую, авторе!
А те що московські собаки гавкають- це ще раз підтверджує Вашу правоту і правильність справи»Свободи».
СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

02.07.2013 11:32:34Ярослава Савош93.183.236.—

  • 0+0

Ну ось. Ще додайте декілько подібних коментарів і буде у Тягнибока чергова фішка на виступах: «ось, нас люди підтримують ,у вільному виданні, на блогах, в обговоренні, а московські прихвості брудом поливають, нехай, ми все одно торуємо шлях до перемоги! Слава нації! Смерть ворогам!».
Чи не так? Я теж знаю його особисто. і не перший рік. і теж була на його виступах.
Хто матиме сміливість заперечити, що цей матеріал ніщо інше, як пропаганда «Свободи» і неврівноваженої філологині Фаріон?

02.07.2013 10:11:38Gilead Kroaton94.179.217.—

  • 21+0

Бачу, припекло синьосраким імбецилам) Рвіть горлянки, стирайте клавіші, плюйтеся гімном — все це не може не радувати, виродки)) Дебілами родилися, дебілами і помрете, ананасні діти

02.07.2013 10:45:53Алес Капут193.200.22.—

  • 0+0

Автопортрет?

02.07.2013 09:56:04Фігвам37.55.102.—

  • 0+0

автора потрібно чмирити по всіх ділянках і дірках тіла. тупе самозакохане чувирло.
Гітлер теж збирав аудиторії і говорив начебто правду. правда одна, а говорунів безліч.

02.07.2013 08:47:41Скептик195.5.125.—

  • 0+0

«Вони не боялися, як i ми зараз не маємо боятися, вони взяли автомат на шию i пішли в тiї лiси, вони готувалися i боролися з москалями, боролися з нiмцями, боролися з жидвою i з iншою нечистю, яка хотiла забрати в нас нашу українську державу…Треба вiддати Україну, нарештi, українцям. Отi молодi люди, i ви, сивочолi, оце є та сумiш, якої найбiльше боїться москальско-жидiвська мафія, яка сьогоднi керує в Українi «
О.Тягнибок
Это, конечно, не экстремистское и не ксенофобское высказывание лидера «Свободы»…?

02.07.2013 11:36:19Ярослава Савош93.183.236.—

  • 0+0

Скептику, це все імідж. Оціність коло спілкування Тягнибока, його ділових партнерів. Там ті ж жиди і москалі. А для патріотичних сивочолих такі цитати як рушійна сила в двигуні. А для молодих скінів, яким бракує ейфорії та адреналіну, — тим паче. так і виходить, що апелюючи до національної ідеї ,»Свобода» гне свою лінію. данеко не націоналістичну. ХОЧЕШ КЕРУВАТИ НЕКЕРОВАНИМ? ОДУРМАНЬ ЙОГО І ОЧОЛЬ! власне що «Свобода» і робить з радикально налаштованим населенням.

02.07.2013 08:39:01Автоор_У95.25.183.—

  • 0+0

ГРУБОВАТО ОТРАБАТЫВАТСЯ ЗАКАЗ!!!! Хорошо заплатили? Пишик — дописувач, Виктор Гарбарь, со НРАВСТВЕННОТЬЮ у Вас ВСЁ в порядке? Перед внуками не будет стыдно?

02.07.2013 14:09:23Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 17+0

Ні. Не буде. Вони в мене молодці)))

02.07.2013 14:25:52Автор_У37.144.137.—

  • 0+0

Внуки то у Вас — молодцы, но вот дед у них с националистической «червинкой».

03.07.2013 11:47:33Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 24+0

З «націоналістичною червинкою» були народи Чехії, Словакії, Польщі і вони побудували свої держави таким чином, що живуть нормально, заможньо. І мені соромно за той народ, який я вважаю своїм (сам я родом із Росії). Я бачу, що ми тільки здатні чубитись поміж собою. Ото і все, що робиться для нашого власного благополуччя.

02.07.2013 14:15:56Zosia77.247.181.—

  • 0+0

Действительно, какие еще у фашистского блюдолиза могут быть внуки??? Такие же дауны.

02.07.2013 08:38:58Макс(Москва)213.221.6.—

  • 0+0

Кстати, почему на фото автор снялся на фоне мятой простыни?

02.07.2013 14:17:43Макс_У37.144.137.—

  • 0+0

У некоторых блоггеров неньки проблемы со свежим постельным бельем. Поэтому и пишут, не очень задумываясь последствиях, чтобы заработать хотя бы на ЭТО белье. Мы не гордые — нам всё в пору.

02.07.2013 10:34:17Zosia96.44.189.—

  • 0+0

Згвалтував Ыру Хварион и хвастает.

02.07.2013 10:41:15Алес Капут193.200.22.—

  • 0+0

02.07.2013 08:37:34Макс(Москва)213.221.6.—

Газета УА — абсолютно бульварное чтиво безо всякого глубокого анализа, оценки. Дешевая, лживая нацпропаганда, проплачиваемая Лешей Мерседесом.

02.07.2013 08:20:34читатель78.154.179.—

  • 0+0

ЧИСТО-ЖОПОЛИЗНАЯ СТАТЬЯ НАЦИКАМ-ФАШИСТАМ!!!! Особенно мерзкую и конченную фарионшу расхваливает нацик горбарь… Ничего удивительного. Кукушка хвалит петуха…

02.07.2013 14:23:37Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 19+0

По-перше. Чому Ви «читатель» ховаєтесь? Я зробив публікацію для відкритої, толерантної дискусії. По-друге. Мої бабуся і дідусь були вивезені радянською владою із України як «кулаки» у степи Оренбурга. Позабирали геть усе, що мої діди-трудівники заробили. По-третє. Мій тато — вже у 18 років був головою колгоспу. Пройшов усю війну. Тільки у 1946 року приїхав додому, побував всього 10 днів, і його викликали, начебто, у Москву і він зник «бєз вєсті». Працював у Обкомі партії Оренбургу, а жили ми — мати із трьома маленькими дітьми, у двокімнатній комунальній квартирі на першому поверсі без ніяких зручностей.
Ну а образи, до яких Ви скочуєтесь — хіба вони Вас прикрашають?

02.07.2013 14:34:02Автор_У37.144.137.—

  • 0+0

Достойный ответ «читателю», но лично к Вам у него претензии были только в части Вашей поддержки комсомолки Фарион, запросившей себе переводчика во время заседаний ВР. Могла ли комсомолка Фарион не знать русского языка в сов. время? Риторический вопрос.

02.07.2013 15:48:30Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 23+0

А чому до мене повинні бути претензії? Я, що, комусь щось винен? У мене «рейдери» забрали майно, яке я чесно заробив. «Рейдерам» активно допомагала уся так звана праоохоронна система. Проти мене порушили кримінальну справу, Я, начебто, навмисно затримував виплату заробітньої платні. Прокурор вимагав два роки. Але суддя зрозуміла, що тут діється і відмовила у покаранні. І вся ця вакханалія супроводжувалася нескінченими «наїздами» бандитів-міліціонерів.

03.07.2013 14:58:56автору194.28.38.—

  • 0+0

Автор,а партбилет КПСС на всякий случай сохранил?

03.07.2013 16:25:32Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 25+0

Ні. Я не був членом КПРС. Я — криміналіст-художник із 30-річним стажем. Саме із моєю допомогою сотням дітей та дорослих збережно життя та здоров’я. Наприклад, у 1988 році гвалтівника 7-річної дитинки затримали просто у метро із моєю допомогою. Не виключено. що Ваші батьки живі та здорові, саме тому, що правоохоронні органи вчасно звернулися до мене про допомогу. А із 1988 року я навчав міліціянтів своєму мистецтву. Вперше у світовій практиці. І досі ще немає аналогів цьому починанню.

03.07.2013 18:33:55автору194.28.38.—

  • 0+0

Это всё очень похвально.Я железнодорожный машинист с 35 -летним стажем.Членом КПСС тоже не был.Просто непонятно,чем вас поразила бывший член Кпсс Фарион и прочие яворивские?Которые продадут с лёгкой душой кого-угодно в зависимости от обстановки?

02.07.2013 16:23:37Zosia212.63.218.—

  • 0+0

У мене «рейдери» забрали майно, яке я чесно заробив.

Так же чЭсно, как и вчЫтэлька Москаленко???

02.07.2013 18:06:57Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 22+0

Зося, а чому на Вашому блозі написано: «Користувач заборонив перегляд особистої інформації?» Вас, мабуть переслідують?

02.07.2013 18:10:42Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 22+0

І чому, Зосю, на Вашому блозі -23 а на моєму +22?

02.07.2013 19:10:35Zosia198.96.155.—

  • 0+0

Тытульный еврей??? Столько вопросов, на мой один….

02.07.2013 14:46:43Zosia96.44.189.—

  • 0+0

Не просто комсомолка!!!

«Фарион была старостой украинского отделения. Единственная студентка – член КПСС на факультете. Пожалуй, членов КПСС не было в то время на других факультетах, кроме факультета журналистики. В это же время там училась и Аня Герман. Что значит староста и член КПСС в студенческой среде? Конечно же, в первую очередь, – стукач. Так её и воспринимали на курсе», – рассказал Атаманчук в интервью изданию «Ревизор».

03.07.2013 19:04:35Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 23+0

Ви можете навести докази своїх звинувачень? Ви примирились із тим фактом, що першим президентом у нас був зав. іделогічним відділом ЦК КПУ Л. Кравчук. Другим — парторг Л. Кучма. Їх Ви сприймаєте. Так треба мабуть однаково сприймати усіх. Всі люди, незалежно від їх переконань, потребують поваги до себе. У КПРС було багато людей. Ну то й що з того? А тепер подивіться на всі Ваші меседжі, які Ви адресували мені. Де там хоча б натяк на якусь повагу до людей, де толерантне відношення до людини, яку Ви навіть не знаєте. Але чомусь ховаєте своє власне призвіще та ім’я. І скільки жовчі, агресії, злоби в речах Ваших і подібних до Вас. Ви коли небудь дивилися в очі напівмертвої людини, яку мені доводилось допитувати?

03.07.2013 19:16:15Віктор Гарбарь77.120.177.—

  • 25+0

Або в очі 11 річної, згвалтованої дівчинки, яку майже задушив педофіл? Я бачив багато горя, біди. Але не озвірив, так і залишився людиною, готовою подискутувати із будь-ким, незалежно від його переконань. Та питання — з ким, із тих що вилили на мене ушат бруду, дискутувати? Ви чомусь закриваєте очі на те, що робиться в нашій Україні, яке майбутнє Вашим дітям, онукам вже готують. Хтось, щось таки робить. І в Верховній Раді йде вирішальна битва: хто кого. А втім, у мене є сайт: Дневник Криминалиста Художника. Писаний переважно російською. Сподіваюсь, він Вам буде доступний.

03.07.2013 20:15:56АВТОРУ194.28.38.—

  • 0+0

ДЕМАГОГИЯ!!!

Корр. А чем объяснить тот факт, что комментарии к этой публикации вдруг резко обрываются?

Art. «Троллю» ничего не оставалось, как сдаться.

Корр. В общем, если я Вас правильно понимаю, борьба с оккупационным режимом, «За вільну Україну» началась давно?

Art. Первые реальные шаги по фактической оккупации Украины уже начались с того, что буквально с первых же дней провозглашения Украиной независимости, практически ВСЕ УКРАИНСКИЕ частоты FM стали, как по волшебству, РОССИЙСКИМИ. И оттуда мы ежедневно слышали российскую попсу, это в лучшем случае. А в худшем, тот самый пласт «культуры», образцы которого я неоднократно приводил на этом сайте. Вот эмоциональная Ирина Фарион и рассказывала, что послужило толчком к её, можно сказать, агрессивному отношению к этой самой культуре.

Корр. Интересно, расскажите.

Art. Ирина Фарион рассказывает, что как то едет во львовской маршрутке, а водитель громко, во всю возможную мощь, включает «шансон» с теми самыми, популярными песнями — «Бутырка» и прочие воровайки. Это сейчас «Шансон» как то прилизался, более менее. А в те времена, я сам слышал и матюки и «Пойдём нюхать клей» и всякую иную дрянь.

Корр. Но ведь это ещё не повод для такого негативизма, которое демонстрировала И. Фарион?

Art. Нет, по её рассказу она подошла к водителю и вежливо попросила его не принуждать пассажиров слушать то, что нравится только лишь ему. Водитель её послал на …

Корр. Понятно. И что же дальше?

Art. По словам И. Фарион, она через некоторое время решила, что с этим надо бороться. И — пошла в ВО «Свобода». А дальше Вы уже знаете. А теперь, обратимся к предварительным результатам выборов. Привожу вот эти цифры. Примерно то, что и ожидалось.

http://www.ukr.net/ua/

Позачергові вибори Президента України 2014
Результати екзит-полів

Фонд «Демініціативи ім. Ілька Кучеріва», КМІС, Центр ім. О. Разумкова

  • Порошенко П. О. 55.90% Тимошенко Ю. В. 12.90% Ляшко О. В. 8.00% Гриценко А. С. 6.30% Тігіпко С. Л. 4.70%

Компанія TNS Україна

  • Порошенко П. О. 57.30%; Тимошенко Ю. В. 12.40%; Ляшко О. В. 8.70%; Гриценко А. С. 6.00%; Тігіпко С. Л. 4.40%.

«Інтернет екзит-пол»

  • Порошенко П. О. 53.21%; Ляшко О. В. 11.10%; Гриценко А. С. 8.30%; Тимошенко Ю. В. 7.67%; Богомолець О. В. 4.03%.

Корр. Похоже, — в один тур?

Art. А экономия то какая! порош. пр

Art. Ну, и в заключение пару популярных в Украине изошуток.

путин и курение

 лидер по продажам

Корр. Я, так понимаю, Вы не настроены на обсуждение проблемных вопросов сегодняшнего дня?

Art. Я думаю — завтра всё успеем. Сегодня — знаковый для Украины день. И он — состоялся. А это, самое главное.

Корр. Ну, тогда к музыке, если Вы не против.

Art. Я только — ЗА))) Грузины славятся своим вокальным мастерством. И вот, наша, украинская.

https://www.youtube.com/watch?v=nhiFh9j-DA0

Грузия в поддержку Украины поет ОЕ «Я не здамся без бою»

(продолжение следует)

не могу молчать ч. 7.132. Украина + ЕС!

Share

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.